Produktinformation

Kompakt och användarvänlig kapselmaskin till både kök och kontor.

Tassimo Style är en kompakt maskin, som är stoppad med funktioner och användarvänlighet. Med denna speciella IntelliBrew-funktion skal du endast lägga in din favoritkapsel – så klarar maskinen av resten själv. Informationer om mängd, tryck och temperatur får maskinen via streckkoden på kapseln – och det enda du ska göra är därför att trycka på knappen, när muggen står redo. På under en minut är din favorit klar – om det är svart kaffe, diverse kaféklassikers, te eller kakao.

Till Tassimo hittar du ett stort utbud av populära märken och välkända favoriter, så du kan få ditt morgonkaffe precis som du känner det. Därutöver finns det ett hav av olika nya varianter att smaka, när jakten går på nya favoriter.

Specifikationer

Tags

Bosch, Kaffemaskiner, Tassimo

Pieces

1

Märken

Bosch

Kapselsystem

Tassimo

Special Price

269,00 kr

Tassimo Style (svart)

T11 kapselmaskin

(56)

Product info static block placeholder

Recensioner (56)

Bästa maskinen jag nånsin köpt förenklat mitt liv o tillfredsställer mitt behov perfekt!! Läs mer
Så himla bra, är verkligen jätte nöjd med mitt köp! Läs mer
Prisvärd Läs mer
Fantastiskt liten apparat för billig peng som förenklar min vardag när jag arbetar Läs mer
Hade en vit men köpte denna för att ta med utomlands.Jätte nöjd Läs mer
Perfekt storlek på Massimo kaffekapael maskinen för mig lilla kök och brygger mycket gott kaffe med Gevalia kapslarna.Rekomenderas !! Läs mer
Perfekt! Läs mer
Lätt att använda Läs mer
Tassimo Happy Brygger kaffet perfekt
Bra pris!
Läs mer
Mycket nöjd Läs mer
Liten o smidig tassimo Läs mer
Funkar som den ska snab leverans Läs mer
❤️❤️❤️ Läs mer
Verkligen en snabb och liten maskin som du kan ta med dig vart du än går. De har bra typer av kaffekapslar, som Grand Mere Espresso. Jag älskade det. Läs mer
Vacker, enkel och smidig. Klart värt pengarna. Läs mer